Silence

Silence

by Natasha Preston

NOOK Book(eBook)

$7.99

Available on Compatible NOOK Devices and the free NOOK Apps.
WANT A NOOK?  Explore Now
LEND ME® See Details

Overview

Moments of Silence Series

Oakley Farrell è chiusa nel silenzio da undici anni. All’età di cinque ha smesso di parlare, e nessuno sa perché, anche se l'ipotesi più probabile è che abbia subito un trauma, dato che dal punto di vista fisico non sembra avere niente che non vada. Nonostante gli sforzi della sua famiglia per risolvere il problema, da allora Oakley comunica solo con piccoli gesti e se ne sta rinchiusa in un mondo tutto suo. A scuola viene esclusa e presa in giro dagli altri ragazzi. Ha un solo amico, Cole Benson, che la conosce fin da quando erano entrambi molto piccoli e le è rimasto sempre accanto, perché per lui Oakley è perfetta così com’è. Nel corso degli anni hanno costruito una loro personale versione dell’amicizia. Ma funzionerà ancora quando inizieranno ad avvicinarsi sempre di più?
E quando Oakley sarà costretta ad affrontare una persona che arriva dal suo passato, riuscirà ancora a mantenere il suo segreto?
Natasha Preston
Vive in un paesino inglese con il marito Joe e il figlio Ashton. Ha iniziato a scrivere su Wattpad nel 2010. Nel 2012 ha autopubblicato Silence con grande successo e non ha più smesso di scrivere.

Product Details

ISBN-13: 9788854196353
Publisher: Newton Compton Editori
Publication date: 05/26/2016
Series: eNewton Narrativa , #1266
Sold by: Newton Compton
Format: NOOK Book
Sales rank: 651,017
File size: 592 KB

About the Author

Late 2010 was when I discovered I enjoyed writing, before that I had never even thought about it. I fell in love with creating stories and characters instantly. At first I didn't really take writing seriously, it was a hobby. Now, though, it's all I want to do. I have the support of my wonderful fiance and family behind me. I count myself as one of the lucky ones.

Customer Reviews

Most Helpful Customer Reviews

See All Customer Reviews

Silence 4.5 out of 5 based on 0 ratings. 4 reviews.
Anonymous More than 1 year ago
Its the same book just published by a different location.. The other one is free
Anonymous More than 1 year ago
I loved this, understandably for some people the fact the main character doesn't have "dialogue" back and forth could be frustrating for some. But i felt it draws you in that much more, the feel of the story, the innocence in the characters and the way it developes is done in a very beautiful and caring way. If this doesn't grab at you emotionally I don't know what to tell you. It broke my heart in so many places.
Anonymous More than 1 year ago
its sold by a different publishing company
Anonymous More than 1 year ago
...what's the difference between Silence and Broken Silence, and this book. Is this book those two put together or...cause the other two books were free