Svaniti nel nulla

Svaniti nel nulla

by Harlan Coben, Renato Pera

NOOK Book(eBook)

$7.99

Available on Compatible NOOK Devices and the free NOOK Apps.
WANT A NOOK?  Explore Now

Overview

Will Klein, un ragazzo del New Jersey, ha un grande amore, Julie, la sua vicina di casa. Una sera d'estate Julie viene brutalmente uccisa. Tutti i sospetti convergono su Ken, il fratello di Will, che fa perdere ogni traccia di sé. La famiglia Klein, l'unica a credere nella sua innocenza, è convinta che Ken sia morto. Undici anni dopo, nella camera della madre appena deceduta, Will trova una foto recente del fratello che, a quanto pare, è vivo.
Contemporaneamente, Sheila, la sua fidanzata, svanisce nel nulla lasciando un biglietto d'addio e una scia di morte dietro di sé. Comprendere se e come questi episodi siano tra loro collegati è la sfida che Will deve affrontare, scandagliando un passato che aveva archiviato troppo in fretta.

Product Details

ISBN-13: 9788852052231
Publisher: MONDADORI
Publication date: 07/29/2014
Sold by: ARNOLDO MONDADORI - EBKS
Format: NOOK Book
File size: 1 MB

About the Author

A master of thrillers filled with unexpected twists and turns, Harlan Coben is the internationally bestselling author of more than twenty-five books, including Missing You, Six Years, and Shelter, as well as a mystery series featuring sports agent Myron Bolitar and a young adult series starring Myron’s nephew, Mickey Bolitar. Coben’s books are published in 43 languages and have appeared on bestseller lists around the world.

Hometown:

Ridgewood, New Jersey

Date of Birth:

January 4, 1962

Place of Birth:

Newark, New Jersey

Education:

B.A. in political science, Amherst College, 1984

Customer Reviews

Most Helpful Customer Reviews

See All Customer Reviews