WEIT IST DAS LAND: Erzählungen

WEIT IST DAS LAND: Erzählungen

by Louis L'Amour

NOOK Book(eBook)

$8.99

Available on Compatible NOOK Devices and the free NOOK Apps.
WANT A NOOK?  Explore Now
LEND ME® See Details

Overview

Jed Ashbury war am Ende. Die Indianer hatten ihn geschlagen und ausgepeitscht, und seine Füße waren mit Blasen und offenen Wunden bedeckt. Allein in der Wüste... hatte er keine Chance. Bis er die Überreste eines Wagenzuges entdeckte. Die Indianer hatten ihn überfallen, und Jed fand Wasser, Proviant und neue Kleidung. Und ein Bündel mit Briefen, aber das hätte er lieber nicht an sich nehmen sollen. Denn diese Briefe bedeuteten Ärger, und den konnte Jed in seiner Lage am wenigsten gebrauchen...Weit ist das Land enthält acht ausgewählte Erzählungen von Louis L'Amour, der als der weltweit erfolgreichste Western-Autor gilt.Der Apex-Verlag veröffentlicht Weit ist das Land in seiner Reihe APEX WESTERN als durchgesehene Neu-Ausgabe, ergänzt um ein Essay von Dr. Karl Jürgen Roth.

Product Details

ISBN-13: 9783743884526
Publisher: BookRix
Publication date: 10/26/2018
Sold by: Bookwire
Format: NOOK Book
Pages: 254
File size: 2 MB

About the Author

One of our foremost storytellers of the American West, the prolific and versatile Louis L’Amour (1908-1988) has thrilled generations of readers with his chronicles of the adventures of the settlers of the American frontier, many of which have become movies. The self-educated writer was born in Jamestown, North Dakota. In 1984 President Ronald Reagan awarded L’Amour the Presidential Medal of Freedom. In 1972 he was awarded an Honorary PhD by Jamestown College.

Date of Birth:

March 22, 1908

Date of Death:

June 10, 1988

Place of Birth:

Jamestown, North Dakota

Education:

Self-educated

Customer Reviews

Most Helpful Customer Reviews

See All Customer Reviews